יום שבת, 29 באוקטובר 2011

מירב רביבו - "כמו שוקולד קפה"

מירי רביבו מטירת הכרמל משחררת לנו את סינגל הבכורה "כמו שוקולד קפה" לקראת אלבומה הבכורה שיצא בקרוב.

מירי רביבו כבר מגיל 16 אהבה והתחילה להתעסק עם המוזיקה הופיעה במועדונים ובהופעות פרטיות.ובהמשך היא הפסיקה את המוזיקה עקב אחיה שנפטר,וגם ניסתה להקים משפחה.וכל זה התנגש עם חלומה להיות זמרת.אבל היום היא מבטיחה לנו שהיא לא תנטוש את תחום המוזיקה ותשאר איתנו לאורך זמן ארוך.ועכשיו היא פורצת לתודעה שלנו עם הסינגל הבכורה והקצבי "כמו שוקולד קפה" שיר אהבה קצבי קליל וכיייפי.

על מילות השיר אחראית ארלט ספדיה.והלחן של vasilkoski jordanco.וההפקה והעיבוד של מתן ביבס.
קישור: http://www.upo.co.il/1619054617

מרגלית צנעני - "ילד"

מרגול משחררת היום (27.10) סינגל חדש ומרגש "ילד" לקראת אלבום חדש.

למרות כל הפירסומים עליה מרגול ממשיכה לשחרר סינגלים לרדיו והיום היא משחררת לנו סינגל חדש ומרגש "ילד".
"ילד" שיר בלוז עמוק ועוצמתי אשר נכתב והולחן לפני כ - 4 חודשים במיוחד עבור מרגול ומתאים לתחושותייה כיום.

מרגול: "כשקיבלתי את השיר והאזנתי לו, מיד נשבתי בקסמו. היה לי חופש אמנותי מלא לבצע אותו כרצוני ולהביא את הפן האישי שלי אל תוך השיר. אני אוהבת מאוד ושלמה עם התוצאה הסופית. הטקסט העוצמתי מדבר על הקשר בין אמא לילד באופן כללי ולא מתבסס על מקרה ספציפי, אני מאמינה שכל אחד יכול לקחת את הטקסט למקום אישי משלו."
קישור: http://www.upo.co.il/1615940280

רגב הוד - "אשת חיל"

הזמר מספר אחד בבלדות רגב הוד משחרר לנו בלדה חדשה ומצויינת "אשת חיל" לקראת אלבום אולפן חדש.

אחרי ההצלחה הגדולה של האלבום "מרגיש בטוח" שכלל להיטי ענק לאורך השנה האחרונה,רגב הוד משחרר סינגל ראשון לקראת אלבום שמיני.השיר 'אשת חיל' בלדה מרגשת ועוצמתית שמבליטה את איכויותיו הקוליות של הוד.

בבלדה החדשה שלו רגב הוד משחזר את ההצלחה האדירה של הבלדות "התנשאי לי" "נשבענו" ו-"בתלם אהובים" והחדש מתאים בדיוק לשיר חופה כמו השירים הללו.החדש שנכתב והולחן על ידי הזמרת המוכשרת רינת בר .ולהפקה המוסיקלית של צפריר יפרח.
קישור: http://www.upo.co.il/1598241800

עמיר בניון - "עד מתי"

הזמר והיוצר המוכשר והוותיק עמיר בניון משחרר סינגל חדש "עד מתי" לקראת אלבום חדש.

"עד מתי" שיר חדש וסינגל ראשון מתוך אלבום הסולו העשירי של עמיר בניון.האלבום הוא פרי עבודה של למעלה משנתיים, ומציג נאמנה את ריבוי הפנים ביצירתו.לצד שירים פרי עטו, עמיר הלחין ומבצע באלבום לראשונה שירים שנכתבו על ידי אשתו, מרים בניון.ביניהם השיר "אחרי שנקרע הים", אשר ליווה את המופע האחרון בקיסריה.

"עד מתי" נכתב והולחן על ידי עמיר בניון, והוא חושף עוד מעט מהשפע הצפוי באלבום.ועל ההפקת המוסיקלית אחראיים ביחד ליאור שושן ו-אודי תורג'מן.
קישור: http://www.upf.co.il/file/391879729.html

יום שני, 17 באוקטובר 2011

אלירן שם טוב - "אני נשבע"

אלירן שם טוב משחרר היום (13.9) סינגל חדש "אני נשבע" לקראת אלבומו הבכורה.

אלירן שם טוב נכנס לתודעה שלנו לפני כחצי שנה עם הבלדה המצויינת "שירת חיי" שכבש המון מעריצים (עם מעל מיליון צפיות ביוטיוב !),ואח"כ בא השיר הקצבי "כל יום" ועכשיו מגיע אלינו להיט חדש בסגנון האותנטי "אני נשבע" שיר אהבה קצבי וכוזב.

על המילים של השיר אחראי גילי זכאי.ללחן טורקי.וההפקה המוסיקלית של ציקי זנטי.

אלירן שם טוב מזכיר לנו את המוזיקה המזרחית הקלאסית של פעם עם הסינגלים שהוא משחרר לנו,ולעומת זאת כל השאר משחררים סינגלים פופ-ים תיכוני.ולנו זה עושה רק יותר טוב ! נכון ?!

קישור: http://www.upf.co.il/file/157034811.html

שר אל - "אלייך שרתי"

שר-אל הוותיק חוזר אלינו בלהיט קצבי וחדש "עלייך שרתי" לקראת אלבום אולפן חדש שיראה אור בקרוב.

אחרי שנה של הפסקה שר-אל חוזר אלינו עם להיט חדש עם אנרגיה מטורפת "עלייך שרתי" שיר אהבה וקצבי ומרענן לכבוד סיום הקיץ."עלייך שרתי" זהו הסינגל הרביעי של שר-אל המתוך אלבומו הרביעי שיראה אור בקרוב.וקדמו לו השירים :"בואי""רגע אמיתי" ו-"תפס אותי חזק".

על מילות השיר והלחן אחראי יניב נגאוקר.להפקה המוסיקלית של ציקי זנטי.

קישור: http://www.upo.co.il/1419790446

עידן יניב - "קיבוץ ומושב"

הזמר עידן יניב משחרר לנו היום (19.8) סינגל נוסף "קיבוץ ומושב" לקראת האוסף החדש שיוצא ממש השבוע.

השבוע (יום חמישי הקרוב) עידן יניב משחרר אוסף עם 21 רצועות שיאסוף את כל הלהיטים שלו שיצאו עד כה ושכבשו את מצעדי הרדיו בכל ה-6 שנים שעידן יניב מוכר כזמר.והיום עידן יניב משחרר לכבוד צאת האוסף המשובח הזה בלדה חדשה שמוקדש במיוחד לאשת לעתידליאן."קיבוץ ומושב" בלדה רומנטית ועם המון אהבה.


שעל המילים והלחן אחראי אורן אורבך.להפקה מוסיקלית של יניב בעצמו ביחד עם עמית ערמרמי.זהו השיר השלישי שיוצא אחרי אלבומו האחרון של עידן יניב. קדמו לו "עומר במקום" שבו שיתף פעולה עם ליבי והלהיט המקפיץ האחרון שלו -
"מי אם לא עידן יניב".

קישור: http://www.upo.co.il/1540524053

לירן אביב - "עכשיו תורי"

הזמר הצעיר והמוכשר לירן אביב משחרר סינגל חדש "עכשיו תורי" שיר הנושא של אלבום הבכורה שיצא לחניות החל משבוע הבא.

רגע לפני שאלבום הבכורה של לירן יוצא הוא משחרר לנו סינגל חדש ושיר הנושא של האלבום החדש שיצא בשבוע הבא .האלבום כולל את שרשרת הלהיטים הגדולה של אביב : הבלדות "תגידי" ו-"כאן לבד" והלהיטים היותר קצביים "לילה לא שקט" "כאן לבד" ו-"שוב את שלי" והדואט הענק ביחד עם סאבלימינל"מאו..הב".רגע לפני שחרור האלבום הבכורה קבלו עוד מגה להיט מבית היוצר של לירן אביב.

על מילות השיר אחראי צ'ולי זכאי.ללחן בולגרי.והפקה מוסיקלית של שי ראובני ועמית הראל.

קישור: http://www.upo.co.il/1448582860

שלומי סרנגה - "צלם רחוב"

שלומי סרנגה משחרר היום (18.9) שיר חדש בשם "צלם רחוב" מתוך אלבום אולפן חדש שייצא בשבוע הבא.

"צלם רחוב" הוא שיר קצבי בקצב הדראנס שכולנו אוהבים והפעם הוא מדבר על צלמי הפפארצי שתופסים את הסלב ברחובות ומצלמים אותם,השיר החדש הוא שיר קליל קצבי וכייפי.וביום ראשון הבא (25.9) שלומי סרנגה ישחרר את האלבום החדש שיקרא "לא עזבתי מעולם".

בסינגל החדש שלומי סרנגה משתף פעולה ראשון עם המפיק המוזיקלי ג'וני גולדשטיין (מהצמד האלקטרוני TYP).
על המילים אחראי יוסי גיספן.וכשגולשטיין יצר את הלחן ואת ההפקה מוזיקלית - כך שאין ספק שיש לנו כאן להיט מועדונים פוטנציאלי חדש ולוהט!

קישור: http://www.upo.co.il/1450141872

ישי לוי - "ערב יום שישי"

ישי לוי הזמר הוותיק משחרר סינגל חדש ומרגש באווירה חגיגית במיוחד "ערב יום שישי" לקראת אוסף חדש שיוצא במיוחד לקראת החגים "שיר ותפילה" חלק ב'.

אייל גולןליאור נרקיסמשה פרץיניב בן משיחגד אלבזחיים משהסגיב כהן כל האמנים האלו משתתפים בתוך האוסף החדש "שיר ותפילה / חלק ב' " שיוצא בעיתוי מצויין לקראת תקופת החגים.

היום יצא סינגל משולש בכדי לקדם את האלבום הכפול שיצא לפני החגים.הם ישי לוי,וגד אלבז שמבצע את המזמור המרגש "תפילה לפרנסה".

"ערב יום שישי" הוא שיר מרגש שכולו באווירת ערב יום שישי שכל בית ישראל מקבל את השבת.שעל המילים אחראי אבי אוחיון.ועל הלחן אסף צרויה.שלהפקה המוסיקלית המצויינת אחראי נדב ביטון.

קישור: http://www.upo.co.il/1460629099

עופר לוי - "אני עף"

עופר לוי הזמר הוותיק משחרר היום (20.9) סינגל חדש "אני עף" לקראת המופע הענק שייערך בקיסריה.

אחרי שלפני כחודשיים שחל המופע הענק באפי שבקסיריה עופר לוי מתכנן מופע חדש בחוה"מ סוכות שייערך בתאריך ה-17.10.באמפי קיסריה ולפמוע החדש יקראו "הכל היה שונה" על שם הלהיט הקודם של לוי.

"אני עף" הוא בלדה אהבה שקטה ומרגשת עם המון אהבה ומרגש רק כמו שעופר לוי יודע להגיש למעריצים שלו.את המילים והלחן יצר שי אוחיון.להפקה מוזיקלית מצויינת של ציקי זנטי.

איתי הררי - "אשתי"

הזמר הצעיר והמוכשר איתי הררי פותח לנו את עונת החתונות של החורף בבלדה חדשה "אשתי" לקראת אלבום הבכורה.

אחרי הבלדה המצויינת שהביא לנו לפני כחצי שנה איתי הררי ממשיך עם בלדה חדשה העונה לשם "אשתי" אין ספק בלדה מצויינת ונעימה שמזכירה לנו למה התאהבנו בזמיר הצעיר הזה איתי הררי ! ובימים אלו איתי הררי נמצא תחת ניהול חדש.

"אשתי" זהו הסינגל הרביעי שאיתי הררי שיחרר לנו מתוך אלבומו הבכורה וקדמו לו הלהיטים: הבלדה "בת מלך" והקצביים "מה קורה פה" ו-"ילדה בובה".

על המילים וכן על הלחן אחראיים הררי בעצמו ביחד עם גלעד 'ביגי' מסאמי.וההפקה המוזיקלית של נאור סינואני.

יום ראשון, 16 באוקטובר 2011

חיים ישראל - "מי אל כמוך"

חיים ישראל הזמר המצויין והוותיק בשיר תפילה חדש "מי אל כמוך" חייבים לשמוע !

רגע לפני כניסת השנה החדשה והימים נוראים,הזמר חיים ישראל מוכיח לנו שוב שהוא היחיד שיכול לרגש ולהכניס אותנו לאוירת התפילות והחגים !

״מי אל כמוך נושא עון ועובר על פשע״,בלדה תפילה מצמררת מתוך המקורות, לצד הלחן והעיבוד של רמי רבא .

חיים ישראל מאחל לכל בית ישראל בכל מקום שהם,שנה טובה ומבורכת,ושלא נדע עוד צער ומלחמות מבית ומחוצה לה !

אין ספק שחיים ישראל לקח שיר תפילה עתיק ועשה אותו בגרסה חדשה ומחודשת עם עיבוד מצויין של רמי רבא שהביא לנו כאן את השיר "מי אל כמוך" שזהו שיר התפילה של ראש השנה בעיבוד חדשני לימים אלו.

אלי לוזון - "חצי התפוח"

הזמר הוותיק אלי לוזון בסינגל חדש ומרגש "חצי תפוח" השיר עוסק בעוני ובמצב.

השיר שכן עמוק בליבו של אלי לוזון מתוך אמונה, שאולי ישתנו הדברים.השיר נכתב לפני מספר שנים ואלי החליט להוציאו לאור.
לאור המציאות, מצא אלי לנכון לשיר ולהפיץ את השיר, אולי בכל זאת ישתנו פני הדברים?!

"צובט הלב אין רגע של נחת,הבית עזוב אין לו חבר,הוא כל כך רוצה לנשום אויר אחר"
אין ספק שיר מרגש ואולי באמת ישתנו הדברים כמו שאלי לוזון אומר..

על המילים אחראי קובי לוי.ללחן של אמיר פרוהליך.לעיבוד וההפקה המוסיקלת של אלי קשת.והשיר החדש מלווה בקליפ מרגש גם שאותו ביים נהוראי חובב ביטון.
קישור: http://www.upo.co.il/152703940


משה פרץ - "אם את הולכת"

משה פרץ הזמר המוכשר משחרר היום (5.10) בלדה חדשה "אם את הולכת". מתוך האלבום האחרון שיצא "זיקוקים".

שבוע בלבד אחרי השקת האלבום החדש והמצויין "זיקוקים" של משה פרץ.הוא משחרר לנו מתוכו סינגל נוסף "אם את הולכת" הוא בלדה שקטה נעימה ומרגשת.והוא הסינגל השמיני שפרץ משחרר לנו מתוך האלבום החדש וקדמו לו הלהיטים :
"אין כמוך", "ארוץ עד אלייך", "קחי אותי אלייך", "כמו מלך", "ואחרי ככלות הכל", "רחוק ממך" ו-"אלף פעמים" מתוך אלבומו החמישי אשר יוצא בימים אלה: "זיקוקים".
קישור: http://www.upo.co.il/1454561329