יום שבת, 25 ביוני 2011

איציק שמלי - "החמצן"


הבלדה החדשה שלו "החמצן" לקראת אלבומו החדש והשלישי שיצא בחודשים הקרובים."החמצן" הוא הסינגל הרביעי שמשחרר לנו שמלי בלדה מרגשת וכובשת, איכותית וכזו שתהפוך לשיר נצחי.'החמצן' שיר הנושא לאלבומו השלישי של איציק שמלי שייצא בקרוב.קדמו לו הסינגלים : הקצביים "יום יבוא" ו-"כח" והבלדה "מכה על חטא" שזכה להצלחה רבה.על המילים וכן על הלחן של הסינגל "החמצן" אחראי כהרגלו איציק שמלי.


קישור : http://www.upf.co.il/file/259728204.html

שאולי וקנין - "אחת ולעניין"


בוגר כוכב נולד, שאולי וקנין בסינגל חדש "אחת לעניין", שיר קצבי וסוחף מתוך אלבום הבכורה.לאחר שריגש אותנו בסינגל הראשון "למה את בוכה" שאולי מוציא סינגל שני, ומעלה את הקצב !הסינגל הראשון "למה את בוכה" אשר זכה לחשיפה תקשורתית יפה, שודר עשרות פעמים בתחנות הרדיו ואף נבחר לשיר השבוע במספר תחנות הרדיו השונות.הנער מנתיבות שכבש את ליבנו מציג את הצד הכישרוני שבו כשעל המילים והלחן אחראי הוא בעצמו כשעל העיבוד וההפקה המוזיקלית חתומים 'ישראלי מיוזיק'.שאולי וקנין מתגייס לצה"ל בתאריך 25.7.11 וחוגג מסיבת גיוס והשקת הסינגל.


קישור : http://www.upo.co.il/1051025785

שלומי שבת - "את בנשמה"


סנונית ראשונה "את בנשמה" לקראת אלבום חדש שעובד עליו בימים אלו.לפני כחודש יצא דואט מיוחד ומרגש של שלומי שבת ואודי דוידי "בכיוון אחר" שהיה מתוך אלבומו החדש של אודי דוידי ולכן לא יכלל בתוך האלבום החדש של שלומי שבת,אך הסינגל "את בנשמה" הוא הסינגל הראשון של שלומי שבת מתוך אלבום חדש שיצא בהמשך השנה..


קישור : http://www.upo.co.il/1049537192

יניב בן משיח - "אתה האבא ואני הילד"

אחרי שהפך את היכל התרבות תל - אביב (מרץ 2011), יניב בן משיח בדרך להפוך לכם את רחבת הריקודים של הקיץ, ומשחרר פצצת אנרגיה רביעית "אתה האבא אני הילד" לקראת מופעי הקיץ שיתפרסמו בקרוב."אתה האבא אני הילד" הוא שיר בסגנון דאנס ים - תיכוני מתוך האלבום הקרב ובא, לפניו יצאו הסינגלים שהפכו לשלאגרים "שנינו", "זה פעם בחיים", ו-"אחרי ככלות הכל" בדואט המרגש עם משה פרץ.גם הפעם, כמו כל פעם מחדש בן משיח יודע להקפיץ רק כמו שהוא יודע כשעל המילים חתומה קאטרין ברכה, ללחן עממי טורקי .


קישור : http://www.upo.co.il/1052478376

שלומי חן - "הולך ובא"

שלומי חן משחרר לנו סינגל חדש וקצבי "הולך ובא" לקראת אלבום הבכורה.אחרי הפסקה של יותר מחצי שנה שלומי חן חוזר אלינו בסינגל חדש ורביעי במספר לקראת אלבום הבכורה שיצא בהמשך השנה , החדש "הולך ובא" סינגל אהבה קצבי עם קצב הדאנס הים תיכוני. לפניו קדמו, "מושלמת" ו-"גג העולם" והבלדה "תישארי".כפי שזכור לנו שלומי חן נכנס לתודעה על ידי הזמר אייל גולן, שכתב לו מספר להיטים מהאלבום הקודם של גולן, כמו: "דרך לחיים" והבלדה "איפה את" ועוד..על המילים וכן גם על הלחן אחראי כמובן שלומי חן בעצמו, להפקה מוזיקלית של תמיר קליסקי ואהרון קמיגארוב.


קישור: http://www.upo.co.il/1064818165

מורן קריטי - "בישבילך"


מורן קריטי משחרר הבוקר את "בשבילך", פצצה מוזיקלית מלאה באנרגיות לקראת אלבום בכורה שייצא בקרוב.מורן שנחשב לאחד האמנים הצעירים והנחשקים במוסיקה המזרחית - ים תיכונית, מגיע אלינו בסינגל נוסף אחרי מספר סינגלים קודמים וביניהם, "אלופה", "כשתסלחי", "קרוב אלייך" ועוד.."בשבילך" הוא הסינגל השישי מתוך אלבום הבכורה של מורן שאמור לכלול 12 רצועות.על המילים אחראי רמי לב ללחן של שמואל אלבז לצד ההפקה המוזיקלית שיצר דורון אלימלך.


קישור: http://www.upo.co.il/1040090968

אביחי - " השיר שלך"

אביחי בסינגל חדש שקט ומרגש "השיר שלך", שני במספר בדרך לאלבום בכורה שבדרך.אחרי להיט הבכורה הקצבי "אין לי שקט",שגם קידם אותו קליפ מיוחד. יוצא הסינגל החדש והשקט "השיר שלך".מדובר בשיר חתונות סוחף ומרגש, לכבוד עונת החתונות שבפתח.על המילים וכן על הלחן של הסינגל החדש של אביחי, שעל העיבוד וההפקה המוזיקלית חתום תומר מתנה.אז מה שנותר לנו לאחל לאביחי המון הצלחה בהמשך הדרך !האזינו לסינגל החדש של אביחי "השיר שלך" .


קישור : http://www.upo.co.il/1046253031

אלירן אביטל - "יפה שלי"

אלירן אביטל בסינגל חדש וקצבי בשם "אישה יפה", מתוך אלבום הבכורה שייצא בקרוב."אישה יפה" הוא סינגל קצבי וסוחף שמשאיר טעם של עוד, מלא באנרגיות והוא הסינגל השישי במספר אחרי להיטיו הקודמים שביניהם: "זה הזמן שלנו", הבלדה המרגשת "עכשיו" ו-"כל מה שתרצי" בדרך לאלבום בכורה שאלירן עובד עליו בימים אלו כשמקביל הוא מופיע כמעט כל ערב באירועים, מועדונים, ועדי עובדים ובמות גדולות.


קישור : http://www.upf.co.il/file/739565933.html

אופיר כהן - "בלעדייך"


אופיר כהן הזמר הצעיר והמוכשר משחרר בלדה חדשה "בלעדייך" לקראת אלבומו השני שיראה אור בקרוב.לאחר שזכה ללא מעט כינויים והוכתר ע"י הקהל בתואר "הדבר הבא" יוצא הזמר והיוצר אופיר כהן , עם סינגל חדש לקראת אלבום שני.אופיר כאמור מחזיק במספר מכובד של להיטים ים תיכוניים : "תגידי מה נהיה","כמה אהבה" וכמובן "חום גופי עולה"בנוסף אופיר אחראי גם על כמה להיטים של יוצרים נוספים בארצנו וביניהם "חושבת עלייך" של מלכת הזמר הים תיכוני שרית חדד.בלעדייך זוהי בלדה מרגשת במיוחד שכתב והלחין אופיר כהן,השיר מכניס את המאזין אל תוך עולמו האישי של אופיר.


עידן עמדי - "רץ אל האור"

עידן עמדי משחרר לנו סינגל נוסף לקראת אלבומו הבכורה "רץ אל האור".לאחר ההצלחה המרשימה של "כאב של לוחמים" ו"תשליך", עידן עמדי מהיוצרים הצעירים והמבטיחים, מוציא סינגל שלישי "רץ אל האור" מתוך אלבום הבכורה שעתיד לצאת במהלך חודש ספטמבר.בימים אלו עידן והלהקה מגיעים לבמות במופע אינטימי בו הם חושפים שירים חדשים מתוך אלבום הבכורה לצד השירים שכבר מצליחים בתחנות הרדיו.על המילים וכל על הלחן אחראי עמדי בעצמו,ועל העיבוד ועל ההפקה המוזיקלית אחראיים עידן עמדי ,.


קישור : http://www.upo.co.il/1038993090

תמיר גל - "יפה שלי "


"יפה שלי" סינגל עכשווי,קצבי,וקיצי.ובמילה אחת להיט,בשיר החדש תמיר גל משתף פעולה לראשונה עם הזמר והיוצר אופיר כהן,אופיר כותב ומלחין להמון זמרים בז'אנר, ומבינהם : זמרת העשור שרית חדד עם הלהיט "חושבת עלייך" מתוך אלבומה האחרון.כפי שזכור לנו תמיר גל שיחרר את אלבומו "כבשת לי את הלב" לפני כשנה שזכה לאהדה רבה.והיום הוא עובד על אלבום חדש וה-21 במספר שיראה אור במשך השנה.


קישור : http://www.upo.co.il/1033549556

יום רביעי, 8 ביוני 2011

עדן אמזלג - "כל כך שונה"


הסינגל הושמע בתכניתו של ירון אילן ברדיו כשאמזלג התארחה אצל ירון בתכנית היום הוא יוצא באופן רשמי."כל כך שונה" הוא סינגל חדש ותוסס לקראת הקיץ, כאמור עדן אמזלג הוחתמה בחברת ההפקות של אייל גולן "ליאם הפקות", על המילים והלחן אחראים אליאב מועלם ודורון אלימלך ועל ההפקה המוזיקלית חתום לא אחר מתמיר צור.לפני מספר שבועות פרסמנו לכם שאייל גולן יופיע ל-2 הופעות באמפי בקיסריה, ביחד עם עדן אמזלג שלצידה מורן מזור, שתי הפיינליסטיות מהתכנית של אייל גולן 

שרית חדד ואליסיה - "תגלי לו"


הדואט החדש הוא סינגל בסגנון המקצב הבולגרי,שהגיע לארצנו לפני כשנה עם המגה להיט של דודו אהרון "תגידו לה".על המילים של הדואט הזה אחראיים הנרי ביחד עם רוזן דימיטרוב (Rosen Dimitrov),והלחן של Flori Mumajesi,והעיבוד של הנרי ביחד עם Flori Mumajesi.

מושיק עפיה - "עוד לילה"

 

מושיק עפיה הזמר המוכשר עם עוד סינגל חדש שייתן לנו חשק לאלבומו החדש שעובד עליו מושיק במשך ימים אלו .

שריף - "לאהוב הלילה"



שריף בסבוסה עם סינגל חדש לקראת אלבומו החדש שהזמר המוכשר עובד עליו בימים אלה שריף מוציא אלינו את הסינגל הנוסף לקראת אלבומו החדש והמושקע סינגל טוב שישאיר לכם טעם לשמוע שוב ושוב .

יום חמישי, 2 ביוני 2011

איציק קלה - "בשבילך"



איציק קלה משחרר הבוקר (1.6) בלדה חדשה ומרגשת "בשבילך" לקראת אלום חדש.אחרי הדואט הענק שלו עם עומר אדם "קסם" שהיה להיט ענק , איציק קלה משחרר לנו פצצה מוזיקלית חדשה בשם "בשבילך" זהו הסינגל השלישישל איציק קלה מתוך האלבום החדש,וגם לפני מספר חודשים יצא הסינגל הקצבי "בא לי".שעל המילים וכן על הלחן אחראי מוטי אוחיון,ועל ההפקה המוזיקלית ציקי זנטי.ב-20 ביוני יופיע איציק קלה בהיכל התרבות ראשון לציון עם שירים חדשים מאלבומו המתקרב, לצד להיטים מכל הקריירה הארוכה.


קישור : http://www.upo.co.il/989854156

רגב הוד - "שר לך "









הבוקר רגב הוד משחרר את הלהיט החדש שלו "שר לך" לקראת אלבומו החדש שיצא בחודש הקרוב."שר לך" הוא הסינגל החדש של רגב הוד,מדובר הפעם בלהיט קצבי וקיצי רק כמו שרגב יודע להביא לנו !האלבום החדש וה-7 של רגב הוד צפוי לצאת במהלך חודש יוני,מתוך האלבום החדש יצאו הלהיטים:'יותר מדי שנים', 'תגידי מי', 'רק אלוהים יודע','היופי שלך'. והיום את הלהיט החדש "שר לך"




























ליאור נרקיס - "חיבור מיוחד "


 פצצת אנרגיה חדשה "חיבור מיוחד" לקראת אלבומו הבא שיראה אור בהמשך השנה.אחרי הבלדה המרגשת שלו "התהיי לי" מגיעה הלהיט החדש של נרקיס "חיבור מיוחד" בסגנון של הלהיט הענק של ליאור "ערב טוב" אותו קצב,אז מה שיוצא לנו זה להיט חדש לקיץ הקרוב !הסינגל החדש הוא הסינגל הרביעי שמשחרר נרקיס לקראת אלבומו ה-14 שיצא בהמשך השנה.קדמו לו הלהיטים:הקצביים "זה מתחיל" ו-"נהפוך את המדינה" והבלדה "התהיי לי".על המילים של הסינגל החדש אחראי צ'ולי זכאי,והלחן של נרקיס בעצמו,וההפקה ההמוזיקלית של שי ראובני ו-עמית הראל.


קישור: http://www.upo.co.il/979888516

אביהו שבת - "עושה לך טוב"




משחרר לנו הזמר אביהו שבת הצעיר והמוכשר את הסינגל החדש שלו "עושה לך טוב"."עושה לך טוב" סינגל קצבי וקיצי,בסגנון שרק אביהו יודע לעשות ! הסינגל החדש בא אחרי שיתוף הפעולה עם הראפר קאשי עם הסינגל הקודם "את כל כך יפה","עושה לך טוב" הסינגל השני של אביהו לקראת אלבומו השני שיצא בהמשך השנה


קישור : http://www.upo.co.il/980019411